Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Vanmorgen een nieuwe band voor mijn scooter opgehaald.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Was gedaan en opgevouwen, wc's, keuken en badkamer gepoetst, zolder beetje opgeruimd. Dekens en kussens uitgezocht. Kantoor opgeruimd. En dat voor een luie zondag :)

Iwan

Scooter vanmorgen weggebracht om te laten maken, de standaard was gebroken.
Vanmiddag in een beetje in huis opgeruimd en wat boodschappen gehaald en een patatje.
Een tukje gedaan op de bank en wat tv gekeken en foto's op een USB-stick gezet zodat
P@rick, Syl, GJ en Carola die kunnen uitzoeken, ik wil een fotoalbum laten maken van leuke
foto's van ons vriendengroepje.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Gister naar de familie doe dagen geweest in het sportcentrum met GJ, onze buurvrouw en buurmeisjes. Daarna naar het voetbal veld, gj moest voetballen. Toen we weer thuis waren, even tv gekeken afwas gedaan en 2 wassen gedraaid en die opgehangen.

Vandaag even uitgeslapen, net heeft iemand wat opgehaald. Zo richting mijn ouders met hun mee naar verjaardag van een tante, GJ voetbal kijken vanavond nog 2 ruil handels en 1 komt wat halen wat ik te koop had. Dan tv kijken en lekker slapen

mary-kate

even naar de markt geweest kip en loempia gehaald
en even bij appie hein een maaltijd salade
verder op de bank gehangen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Vandaag eerste werkdag op gemeentehuis in Zuidhorn. Kantoor ingericht en een computer aangesloten.
Gesprek gehad met de leidinggevenden, die hebben me wat uitleg gegeven, zit vanaf morgen alleen.
Tussen de middag naar de Albert Heijn geweest om een plantje te kopen voor collega waar ik tot vorige
week elke dag meereed naar het werk, toen nog op gemeentehuis in Leek. En USB-stick met foto's afgeleverd
bij de vriendelijke mevrouw die in de AH werkt (XXX).
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Gewerkt. Van vanmorgen tot een paar minuten geleden.

Iwan

Gewerkt van 09:00 tot 17:00
Kantoor wat verder opgeruimd en ingericht, heel wat troep weggegooid wat nog in het kantoor stond.
Een pot met snoepjes gekocht voor op mijn kantoor. Morgen maar eens beginnen met het werk waar ik voor betaald word.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Gewerkt van 7.30u tot 17.30u daarna snel rompers gekocht in de stad, thuis gekookt, gegeten, kinderen in bed gelegd en de badkamer gepoetst. Nu tv aan het kijken in bed.

carola

Vanmorgen eerst gewerkt, daarna naar mijn zus en neefjes. Weer naar huis toen kwam de jongste gastkindje samen de oudste gastkindje op gehaald hun lekker laten spelen.
Vlees gebraden met de kinderen gegeten, toen de kinderen naar huis waren kwam er een collega van Gj, de mannen zijn samen troep gaan opruimen, ik ondertussen was in de machine gestopt, gestofzuigd, afwas gedaan, en was opgevouwen, die samen met Gj opgeruimd nu heerlijk in pyama op de de bank

Kim

Gewerkt van 7.30u tot 15.00u
Boodschappen gedaan met kids
Gekookt/gegeten
Gesport > 1,5 uur spinning

Nevyn

Gewerkt, huishouden, boodschappen.

Iwan

Hele dag op de bank gelegen en Catfish,  darts en schaatsen gekeken.
En ff eruit geweest om eten te halen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vanmorgen gedouched, naar m'n werk geraced en zojuist mijn stemmen uitgebracht.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Met fotoshop bij een zwart-wit foto de kleuren hersteld.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

- boodschappen gedaan
- op bezoek bij mijn ouders met de kids
- huishouden bijgewerkt
- weblog begonnen
- nieuwe camera getest
- dadelijk gourmetten

Nevyn

Ontbeten en gewerkt. Relaxed dagje op zich.

carola

Vanmorgen aangekleed en opgefrist, daarna naar beneden brood voor mijn mannetje gesmeerd, zijn tas klaar gezet en hem uitgezwaaid. Daarna kwamen de gastkindjes om 7:00 samen met de jongste gastkind zijn broer naar school gebracht samen  weer terug gewandeld, hij hier thuis gespeeld. Daarna kwam een vriendin van mij op bezoek, toen die weg was met de jongste gastkindje gegeten. Weer richting school om de oudste op te halen, toen we weer thuis waren de jongste op bed om half 4 werden ze weer gehaald even de tafel schoon gemaakt en gestofzuigd

DonWoozy

een aantal applicaties geüpdatet en beetje forummen

Iwan

Bij een aantal gebruikers nieuwe workstations neergezet en bij de werkplaats langsgeweest om een telefoon in te stellen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."